Fotoproduct retour sturen
Onze fotoproducten worden voor jou op maat gemaakt op basis van jouw geüploade foto en jouw keuzes in onze besteltool. Om die reden kun je het maatwerkproduct niet naar ons retourneren. Uiteraard kun je het product retourneren wanneer je niet tevreden bent over de kwaliteit, wanneer het product beschadigd is en/of wanneer er onderdelen missen. We willen je vragen dan de drie onderstaande stappen te volgen:
1. Breng ons op de hoogte!
Heb je een klacht? Stuur ons dan binnen 14 dagen na ontvangst van je fotoproduct een omschrijving van jouw klacht, voorzien van een foto van het betreffende product naar: info@fotoopaluminium.nl.
2. We komen het product gratis bij jou afhalen!
Indien nodig, regelen wij binnen 2 werkdagen een afhaalopdracht voor je bij onze vervoerspartner. Het fotoproduct wordt dan bij jou thuis afgehaald, zodat je zelf het product niet retour hoeft te sturen. De kosten van de retourzending van het product zijn voor onze rekening. Stuur het product nooit zelf retour zonder dat wij van de klacht af weten en akkoord hebben gegeven voor een retourzending. Het is voor ons dan namelijk niet te achterhalen dat het pakket van jou afkomstig is.
3. Je ontvangt een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour.
Afhankelijk van jouw klacht en opmerkingen bieden wij jou binnen 3 werkdagen nadat het het product bij ons retour gekomen is, een passende oplossing in de vorm van een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour op jouw bankrekening.
Mocht er iets nog niet helemaal duidelijk zijn, neem dan contact met ons op.